Meta Ads reklāmas

Meta Ads, iepriekš pazīstams kā Facebook Ads, ļauj uzņēmumiem sasniegt miljoniem lietotāju Facebook, Instagram un citās Meta ekosistēmas produktos.

Izveidosim efektīvas Meta Ads reklāmas kampaņas, atbilstoši Taviem biznesa mērķiem! Nodrošināsim, ka Tavs reklāmas sniegums ir maksimāli efektīvs un rentabls.

Meta Ads

Iegūsti vairāk ar profesionāli veidotām Meta reklāmām!

Mēs izveidosim efektīvas stratēģijas, lai piesaistītu klientus un palielinātu pārdošanas apjomus. Ar mūsu pieredzi un radošajiem risinājumiem Tavs uzņēmums būs soli priekšā konkurentiem, nodrošinot veiksmīgas un ienesīgas reklāmas kampaņas.

Ar mūsu palīdzību e-komercijas klientam palielinājām ieguldītā budžeta atdevi (ROAS) no 7 uz 11 (par katru iztērēto 1 EUR, saņēma atpakaļ 11 EUR), bet izglītības nozares klientam – ārvalstu apmeklējumu skaits uz mājaslapu palielinājās par +761%. Arī Tavs uzņēmums var būt nākamais veiksmes stāsts!

Meta Ads reklāmas galvenās priekšrocības

Sasniedz plašu auditoriju Meta Ads un Google Ads

Sasniedz plašu auditoriju visos Meta ekosistēmas produktos

Izmantojot Meta Ads, Tavas reklāmas tiks rādītas ne tikai Facebook sociālajā tīklā, bet arī citos Meta produktos, tostarp Instagram, WhatsApp, Messenger un Meta Audience Network. Mēnesī Meta platformas produkti visi kopā piesaista vairāk nekā 3 miljardus aktīvo lietotāju.
Mērķauditorijas tārgetings Meta Ads

Mērķēta reklāma

Meta Ads jeb Facebook Ads, pamatojoties uz demogrāfiskiem datiem, interesēm, uzvedību tiešsaistē un citām mērķēšanas iespējām, ļauj sasniegt arī nišas auditorijas. Reklāmas redzēs tikai tie cilvēki, kuriem tās visticamāk interesēs, un viņiem ir potenciāls kļūt par Taviem klientiem.
Faceboox Pixel

Izmērāmi rezultāti un veiktspējas izsekošana

Pareizi uzstādīts Facebook Pixel ļauj izsekot pirkumus, pieteikumus un citas darbības Tavā mājaslapā. Papildus Pixel, Meta iesaka izmantot Conversion API, lai uzlabotu konversiju izsekošanu, apkopojot datus tieši no servera uz Meta platformu.
Efektīvas Meta Ads reklāmas

Dažāda formāta reklāmas

Dažādie formāti - attēlu reklāmas, video reklāmas, karuseļa reklāmas, produktu katalogi, kolekcijas ļauj izveidot vizuāli pievilcīgas un informatīvas reklāmas, kas piesaistīs uzmanību un mudinās lietotājus veikt vēlamo darbību.
Meta Ads budžeta pārvaldība

Budžeta pārvaldība

Meta Ads reklāmas platforma nodrošina detalizētu kontroli pār reklāmas budžetu. Var noteikt dienas budžetu, kopējo budžetu kampaņām, un pat konkrētus maksājumu limitus reklāmām. Tas ļauj optimizēt budžetu un kontrolēt tā izmaksas.
Meta Ads analītika

Detalizēta analītika

Meta Ads piedāvā detalizētu analītiku, kas ļauj izsekot reklāmu kampaņu veiktspēju un veikt nepieciešamās korekcijas, lai uzlabotu rezultātus.

Mēs palīdzēsim Tev tikt galā ar:

Mūsu speciālisti

  • Konkurentu analīzi
  • Meta Ads reklāmas konta izveidi un iestatīšanu
  • Facebook Pixel ievietošanu mājas lapā
  • Google Analytics 4 (GA4) uzstādīšanu
  • Google Tag Manager konfigurāciju
  • Mērķauditoriju profilu izveidi
  • Reklāmas tekstu izstrādi
  • Vizuālo materiālu izveidi
  • Reklāmas kampaņu plānošanu un vadību
  • Retārgetingu
  • Konversiju atsekošanu
  • A/B testēšanu
  • Budžeta uzraudzību
  • Reklāmas stratēģijas pārskatu
  • Regulāru atskaišu sagatavošanu par reklāmu veiktspēju un rezultātiem

Meta Ads reklāmas mērķu atlase – kampaņas panākumu atslēga

Mēs rūpīgi izvērtēsim Tava uzņēmuma mērķus un biznesa specifiku, lai definētu Tavas reklāmas kampaņas galveno mērķi. Izvēloties pareizos Meta Ads mērķus, mēs varēsim:

Efektīvi sasniegt Tavus biznesa mērķus: Neatkarīgi no tā, vai vēlies palielināt zīmola atpazīstamību, piesaistīt jaunus klientus, veicināt pārdošanu vai palielināt vietnes apmeklējumu, mēs izvēlēsimies mērķus, kas palīdzēs Tev sasniegt vēlamos rezultātus.

Optimizēt reklāmu izdevumus: Mēs rūpīgi analizēsim Tavu budžetu un maksimāli efektīvi to sadalīsim, lai nodrošinātu vislabāko atdevi no ieguldījuma.

Šeit ir daži no populārākajiem Meta Ads mērķiem:

  • Zīmola atpazīstamības palielināšana (Awareness)
    Palielini sava zīmola vai produktu redzamību un atpazīstamību plašākai auditorijai;
  • Iesaistīšanās (Engagement)
    Veido stiprākas attiecības ar auditoriju, piesaisti jaunus sekotājus un veicini lielāku mijiedarbību ar zīmolu, iegūstot vairāk ziņojumu, saņemot reakcijas un komentārus saviem ierakstiem;
  • Vietnes apmeklējumu uzlabošana (Traffic)
    Virzi cilvēkus uz vēlamo vietni, piemēram, uz savu mājaslapu;
  • Potenciālo klientu piesaiste (Leads)
    Atrodi cilvēkus, kuri visticamāk ir ieinteresēti Tavā piedāvājumā un atstās savus kontaktus;
  • Pārdošanas veicināšana (Sales)
    Atrodi cilvēkus, kuri visticamāk iegādāsies Tavus produktus vai pakalpojumus;
  • Lietotnes reklāma (App promotion)
    Piesaisti jaunus lietotājus, kuri visticamāk instalēs un lietos Tavu lietotni.

Mūsu stiprās puses un kompetences

Daudzpusīga un veiksmīga pieredze darbā ar e-komercijas uzņēmumiem

Mēs esam palīdzējuši neskaitāmiem e-komercijas uzņēmumiem sasniegt savus mērķus, izmantojot Meta Ads reklāmas.

Starptautiska pieredze

Mūsu darbība neaprobežojas tikai ar Latviju. Esam veikuši veiksmīgas Meta Ads reklāmas kampaņas klientiem visā Baltijas reģionā, Eiropā, Āzijā, kā arī Gruzijā un Ukrainā. Neatkarīgi no Tava uzņēmuma atrašanās vietas, Marketing Angels izstrādās un spēs ieviest precīzi mērķētas un efektīvas digitālā mārketinga stratēģijas, kas palīdzēs Tev sasniegt savus biznesa mērķus visā pasaulē.

Personalizēta pieeja un klientu atbalsts

Mēs rūpīgi uzklausīsim Tavas vajadzības un biznesa mērķus, izstrādāsim pielāgotu Meta Ads stratēģiju, kas atbilst Tavai biznesa specifikai. Regulāri informēsim par kampaņu gaitu, sniegsim detalizētus atskaites un būsim pieejami, lai atbildētu uz Taviem jautājumiem un sniegtu atbalstu visu kampaņas laiku.

Pieredzējusi un sertificēta Meta Ads speciālistu komanda

Mūsu komanda sastāv no sertificētiem Meta Ads ekspertiem, kuri regulāri apmeklē apmācības, seko līdzi jaunākajām tendencēm un platformas attīstībai. Mēs pastāvīgi pilnveidojam savas zināšanas un prasmes, lai nodrošinātu vislabākos rezultātus Tavām Meta Ads kampaņām.

Inovācija un eksperimentēšana

Digitālais mārketings ir dinamiska vide, kurā pastāvīgi tiek ieviestas jaunas tehnoloģijas un pieejas. Tāpēc mēs vienmēr esam gatavi eksperimentēt un pielāgoties, lai nodrošinātu, ka mūsu klientu reklāmas ir ne tikai efektīvas, bet arī atbilst jaunākajām tendencēm. Mēs rūpīgi sekojam Meta Ads platformas attīstībai un integrējam jaunākās iespējas savā darbā, lai Tavas reklāmas būtu vienmēr priekšgalā.

Uz rezultātiem orientēta pieeja

Mūsu darba mērķis ir nodrošināt, ka reklāmas kampaņas ne tikai sasniedz savu mērķauditoriju, bet arī rada reālus, izmērāmus rezultātus. Mēs nepārtraukti uzraugām un optimizējam reklāmas kampaņas, lai nodrošinātu maksimālu reklāmas ieguldījuma atdevi. Ar ikmēneša atskaitēm un datu analīzi Tu vienmēr būsi informēts par savu kampaņu veiktspēju un par turpmākajām plānotajām darbībām.

Sertificēti speciālisti

Pieredze un izcilība mārketinga uzdevumu īstenošanā

Mūsu pakalpojumi pieejami gan atsevišķi, gan vairākos ērtos komplektos

Klientu atsauksmes

BUJ

Reklamēts ieraksts ir vienkārša, apmaksāta esošā ieraksta reklamēšana jūsu Facebook vai Instagram lapā. Tas ir ātrs veids, lai palielinātu sasniedzamību, taču tā piedāvā ierobežotas mērķauditorijas un optimizācijas iespējas. Savukārt Meta reklāmas kampaņa ir sarežģītāka un stratēģiskāka pieeja, ko pārvalda, izmantojot Ads Manager. Tā ļauj izmantot padziļinātu mērķauditorijas atlasi, konkrētus kampaņas mērķus un detalizētu rezultātu uzraudzību. Lai sasniegtu nopietnus biznesa mērķus, mēs vienmēr iesakam izmantot pilnvērtīgu reklāmas kampaņu, nevis tikai reklamētu ierakstu – tā nodrošina efektīvāku reklāmas budžeta izmantošanu un labākus rezultātus.

Ideālais reklāmas budžets ir atkarīgs no vairākiem faktoriem – nozares, mērķauditorijas, kampaņas mērķiem un konkurences līmeņa. Mēs cieši sadarbojamies ar jums, lai izprastu jūsu biznesa mērķus, un, balstoties uz mūsu pieredzi, iesakām piemērotāko sākotnējo budžetu. Turklāt mēs nepārtraukti uzraugām kampaņas rezultātus un sniedzam uz datiem balstītus ieteikumus budžeta optimizēšanai, lai maksimāli palielinātu atdevi no reklāmas ieguldījumiem (ROAS).

Izmantojot Meta Ads mērķauditorijas noteikšanas iespējas, nodrošinām, ka jūsu zīmols nonāk tieši pie tiem cilvēkiem, kuriem tas visvairāk interesē. Tas ietver:
Demogrāfisko mērķauditoriju – lietotāju atlase pēc vecuma, dzimuma, atrašanās vietas, valodas, attiecību statusa, izglītības un darba vietas (tostarp nozares un amata).
Interešu mērķauditoriju – lietotāju sasniegšana, balstoties uz viņu interesēm, hobijiem un dzīvesveidu.
Uzvedības mērķauditoriju – cilvēku atlase, ņemot vērā viņu pirkumu paradumus, tiešsaistes aktivitāti un izmantotās ierīces.
Pielāgotās auditorijas – atkārtota mērķēšana uz esošajiem klientiem, e-pasta abonentiem vai mājaslapas apmeklētājiem.
Līdzīgās auditorijas – jaunu lietotāju atrašana, kuriem ir līdzīgas īpašības un uzvedības modeļi kā jūsu vērtīgākajiem klientiem.

Lai gan dažas kampaņas rezultātus var uzrādīt salīdzinoši ātri, ir svarīgi būt pacietīgam un dot laiku datu vākšanai un Meta algoritma optimizācijai. “Learning phase” jaunai kampaņai var ilgt vairākas dienas. Mēs parasti iesakām laist reklāmas vismaz 4–6 nedēļas, lai iegūtu pietiekami daudz datu un varētu pieņemt pamatotus reklāmas optimizācijas lēmumus.

Tas ir tad, kad Meta algoritms aktīvi meklē labāko veidu, kā piegādāt jūsu reklāmas. Tas testē dažādas auditorijas, izvietojumus un diennakts laikus, lai noteiktu, kuri lietotāji visdrīzāk veiks jūsu vēlamo darbību (piemēram, iegādāsies produktu, noklikšķinās uz saites vai aizpildīs formu). Šajā laika posmā rezultāti var svārstīties, kā arī izmaksas būs mainīgas.

Meta pikselis ir neliels koda fragments, ko ievietojam jūsu mājaslapā. Tas ļauj izsekot lietotāju darbībām, piemēram, lapas skatījumiem, preču pievienošanai grozam vai pirkumiem. Šie dati ir būtiski trīs galveno iemeslu dēļ:
1) Lai mērītu kampaņu efektivitāti.
2) Lai optimizētu kampaņas – uzlabot mērķauditorijas atlasi un reklāmu piegādi, balstoties uz reālām lietotāju darbībām.
3) Veidotu remārketinga auditorijas un līdzīgas auditorijas – tas ļauj atkārtoti uzrunāt mājaslapas apmeklētājus un atrast jaunus klientus ar līdzīgām īpašībām.

Mēs sekojam galvenajiem veiktspējas rādītājiem (KPI), piemēram, reklāmu rādījumiem, sasniedzamībai, klikšķiem, izmaksām par klikšķi (CPC), izmaksām par pieteikumu (CPL) un reklāmas atdevei (ROAS), kā arī citiem nozīmīgiem rādītājiem, lai precīzi novērtētu un optimizētu kampaņas rezultātus.
Visas kampaņas tiek uzraudzītas reāllaikā, un mēs nodrošinām ikmēneša atskaites ar sasniegtajiem rezultātiem un ieteikumiem.

Kā pilna servisa mārketinga aģentūra mēs piedāvājam pilnu atbalstu. Protams, ka mēs varam strādāt arī ar jūsu esošajiem vizuālajiem materiāliem un zīmola vadlīnijām, taču mūsu komanda var arī izveidot pārliecinošus vizuāļus un reklāmas tekstus, kas pielāgoti jūsu mērķauditorijai. Mēs zinām, ka spēcīgs radošais materiāls ir viens no svarīgākajiem kampaņas panākumu faktoriem. Tāpēc mēs koncentrējamies uz reklāmām, kas ne tikai atbilst jūsu zīmola standartiem, bet arī Meta prasībām.

Esam gatavi uzklausīt

Aizpildi īsu pieteikuma anketu un mēs noteikti ar Tevi drīzumā sazināsimies
Warning Šis ir obligātais lauks
Warning Šis ir obligātais lauks
Warning Šis ir obligātais lauks
Warning Šis ir obligātais lauks
Warning Šis ir obligātais lauks
Warning Lūdzu, piekrītiet mūsu privātuma politikai
Success

Paldies!

Tavs ziņojums ir saņemts.
Sazināsimies ar Tevi pēc iespējas ātrāk.