Mārketinga blogs | Marketing Angels

Mārketinga blogs

Kā veicināt radošumu uzņēmumā?

Autors | Radošums | Nav komentāru

Radošums jeb jaunu ideju radīšana uzņēmumam palīdz kļūt inovatīvākam – praktiski realizējot šīs idejas produktos vai pakalpojumos. Lubart T. Un Stenberg R. (1999) Ataino, ka

radošums = oriģinalitāte + vērtība.

Lai spētu attīstīt darbiniekos oriģinalitāti un atrast idejās pievienoto vērtību, galvenokārt, ir nepieciešams parūpēties par radošuma vidi un atmosfēru.

Pastāv vairāki faktori, kas ietekmē radošumu uzņēmumā: Lasīt vairāk

7 lietas, kas jāņem vērā, veidojot mājas lapu

Autors | digitālais mārketings | Nav komentāru

Mūsdienās mājas lapa ir uzņēmuma seja internetā. Kā zināms, pirmais iespaids ir ļoti svarīgs, un bieži vien mājas lapa ir pirmais klienta saskares punkts ar uzņēmumu. Mūsu tehnoloģiju laikmetā viss attīstas tik ātri, ka daudzi uzņēmumi nonāk pie secinājuma, ka ir pienācis laiks uzlabot viņu mājas lapu vai uztaisīt pilnīgi jaunu. Tas ir apsveicams lēmums, bet kā to darīt pareizi? Lasīt vairāk

Zīmola konsekvences spēks komunikācijā

Autors | Bez tēmas, zīmola izveide | Nav komentāru

Cik bieži mārketinga darbinieki dzird, ka “jāizdomā kaut kas jauns”, “šī ziņa jau visiem ir apnikusi”, “vajag kaut ko jaunu, nebijušu” utt.? Un tad piezogas iekšējas nemiers, kas mūs mudina sākt domāt kaut ko jaunu, “interesantāku”, citādāku. Neskatoties uz to, ka uzņēmumi ir pārņemti ar ideju uztaisīt kaut ko jaunu, izrādās, ka patērētājiem tas nemaz nav vajadzīgs. Manuprāt, viens no nozīmīgākajiem un vienlaicīgi arī grūtākajiem mārketinga uzdevumiem ir ieturēt zīmola konsekvenci  mārketinga aktivitātēs. Un konsekvence ir mārketinga panākumu atslēga. Lasīt vairāk

Atsauksmes – kā veicināt klientus dalīties savā pieredzē?

Autors | digitālais mārketings | Nav komentāru

Iedomājies, cik ātri varētu izaugt Tavs bizness, ja katrs apmierinātais klients atstātu atsauksmes, daloties savā pozitīvajā pieredzē ar draugiem, radiniekiem vai paziņām?

Uzņēmēji mēdz brīnīties, kāpēc  klienti, kuri ir apmierināti ar iegādāto preci vai saņemto pakalpojumu, tik reti dalās savā pieredzē, neatstāj pozitīvas atsauksmes un  nedalās ar uzņēmuma piedāvājumiem savā sociālajā profilā? Un, ja parādās klients, kam kaut kas nepatīk pakalpojumā vai precē, ne reti parādās arī negatīvas atsauksmes. Lasīt vairāk

zīmola audits tests

Сik stiprs ir jūsu uzņēmuma zīmols un tā mārketings? Zīmola audits

Autors | zīmola izveide | Nav komentāru
Nesen rakstījām par to, kas stipru zīmolu atšķir no viduvēja. Kā tad saprast – vai jūsu uzņēmuma zīmols ir stiprs vai tikai vēlas par tādu vēl kļūt? Šim nolūkam esam izveidojuši īsu un vienkāršu testu – “Zīmola audits”, kas ļaus jums ātri saprast sava uzņēmuma zīmola spēka starta pozīcijas. Testējiet paši un iedodiet arī savam priekšniekam!

Veiksmīgu radošo lidojumu! Lasīt vairāk

Mārketinga ārpakalpojumi – efektīvs un izdevīgs risinājums jūsu biznesam

Autors | mārketinga ārpakalpojumi | Nav komentāru

Ārpakalpojumu izmantošanas priekšrocības vai kāpēc uzņēmējam pirkt pakalpojumu no malas?

Pasaulē jau sen ir pierādīts un uzņēmēji ir sapratuši, ka pakalpojumu pirkšana no malas ir ne tikai efektīvāka, bet arī finansiāli izdevīgāka. Pirmkārt, sākot ar to, ka labs speciālists maksā dārgi, jāmaksā ir ne tikai alga, bet, protams, arī nodokļi un tad vēl visas pārējās izmaksas, sākot ar veselības apdrošināšanu un beidzot ar darba vietas aprīkojumu. Saskaitiet kopā viena speciālista izmaksas un sapratīsiet un varbūt pat būsiet pārsteigts, cik daudz naudas jūs varētu novirzīt mārketinga budžetam.

Lasīt vairāk

Lion or cat

3 padomi, kā izveidot stipru zīmolu

Autors | zīmola izveide | Nav komentāru

Pirms kāda laika Jelgavas novada uzņēmēju dienu pasākuma ietvaros mani lūdza īsi un koncentrēti pastāstīt, kā ar mārketinga palīdzību padarīt savu uzņēmumu par veiksmes stāstu un kā izveidot stipru zīmolu. Parasti šāds jautājums būtu vismaz 2 dienu intensīva apmācību kursa vērts, augstskolas par to māca mēnešiem ilgās programmās. Mēdz pat teikt, ka jebkurā profesijā nepieciešams nostrādāt vismaz 10 000 stundas, lai līdz kaulam izprastu tēmu un iemācītos to profesionāli pielietot praksē. Tādēļ arī man tas bija izaicinājums – apkopot savu padsmit gadus ilgo mārketinga pieredzi 3 padomos, kā izveidot stipru zīmolu. Lasīt vairāk