Mārketinga blogs | Marketing Angels

Mārketinga blogs

Google reklāma – 13 parametri, kurus ir vērts pārbaudīt ikvienam, kurš reklamējas Google meklēšanas tīklā

Autors | Bez tēmas
Ja jums ir tīmekļa vietne, tad jums ir jābūt arī Google reklāmai! Iekļūt dabiskās meklēšanas TOP 10 dažkārt nemaz nav tik viegli, it īpaši jaunam uzņēmumam vai sīvas konkurences apstākļos. Un pat tad, ja jūsu SEO speciālists ir labi pastrādājis pie tīmekļa vietnes iekšējās un ārējās optimizācijas, iekļūšana TOP 3 var ilgt no vairākiem mēnešiem līdz gadam. Ir noteikta daļa uzņēmumu, kas dažādu iemeslu dēļ vienkārši nevar atļauties SEO – gan finansiāli, ,gan tādēļ,  ka pārdošana ir jāuzsāk tūlīt.

Varētu šķist – kādēļ man investēt Google reklāmā, ja mana tīmekļa vietne noteiktu vai konkrētu atslēgvārdu dabiskās meklēšanas rezultātos jau tā atrodas trešajā vai pat pirmajā vietā? Lieta ir tāda, ka apmaksāta reklāma var ieņemt pat četras vietas VIRS jūsu rezultāta un patiesībā jūs esat piektais, nevis pirmais.

Lasīt vairāk

Dari vai lēnām slīksti: kā izmantot ārkārtas situāciju sava biznesa labā

Autors | digitālais mārketings, zīmola izveide | Nav komentāru
Šobrīd mēs visi dzīvojam nenoteiktības apstākļos, bet jebkurā situācijā var saskatīt iespējas, galvenais noteikums ir saglabāt mieru un rīkoties. Vēlamies pievērst uzņēmēju uzmanību tām lietām, kas jādara tagad, lai gūtu panākumus nākotnē, kad viss atkal atgriezīsies ierastajā ritmā. 

Lasīt vairāk

Kā veicināt radošumu uzņēmumā?

Autors | Radošums | Nav komentāru

Radošums jeb jaunu ideju radīšana uzņēmumam palīdz kļūt inovatīvākam – praktiski realizējot šīs idejas produktos vai pakalpojumos. Lubart T. Un Stenberg R. (1999) Ataino, ka

radošums = oriģinalitāte + vērtība.

Lai spētu attīstīt darbiniekos oriģinalitāti un atrast idejās pievienoto vērtību, galvenokārt, ir nepieciešams parūpēties par radošuma vidi un atmosfēru.

Pastāv vairāki faktori, kas ietekmē radošumu uzņēmumā: Lasīt vairāk

7 lietas, kas jāņem vērā, veidojot mājas lapu

Autors | digitālais mārketings | Nav komentāru

Mūsdienās mājas lapa ir uzņēmuma seja internetā. Kā zināms, pirmais iespaids ir ļoti svarīgs, un bieži vien mājas lapa ir pirmais klienta saskares punkts ar uzņēmumu. Mūsu tehnoloģiju laikmetā viss attīstas tik ātri, ka daudzi uzņēmumi nonāk pie secinājuma, ka ir pienācis laiks uzlabot viņu mājas lapu vai uztaisīt pilnīgi jaunu. Tas ir apsveicams lēmums, bet kā to darīt pareizi? Lasīt vairāk

Zīmola konsekvences spēks komunikācijā

Autors | Bez tēmas, zīmola izveide | Nav komentāru

Cik bieži mārketinga darbinieki dzird, ka “jāizdomā kaut kas jauns”, “šī ziņa jau visiem ir apnikusi”, “vajag kaut ko jaunu, nebijušu” utt.? Un tad piezogas iekšējas nemiers, kas mūs mudina sākt domāt kaut ko jaunu, “interesantāku”, citādāku. Neskatoties uz to, ka uzņēmumi ir pārņemti ar ideju uztaisīt kaut ko jaunu, izrādās, ka patērētājiem tas nemaz nav vajadzīgs. Manuprāt, viens no nozīmīgākajiem un vienlaicīgi arī grūtākajiem mārketinga uzdevumiem ir ieturēt zīmola konsekvenci  mārketinga aktivitātēs. Un konsekvence ir mārketinga panākumu atslēga. Lasīt vairāk

Atsauksmes – kā veicināt klientus dalīties savā pieredzē?

Autors | digitālais mārketings | Nav komentāru

Iedomājies, cik ātri varētu izaugt Tavs bizness, ja katrs apmierinātais klients atstātu atsauksmes, daloties savā pozitīvajā pieredzē ar draugiem, radiniekiem vai paziņām?

Uzņēmēji mēdz brīnīties, kāpēc  klienti, kuri ir apmierināti ar iegādāto preci vai saņemto pakalpojumu, tik reti dalās savā pieredzē, neatstāj pozitīvas atsauksmes un  nedalās ar uzņēmuma piedāvājumiem savā sociālajā profilā? Un, ja parādās klients, kam kaut kas nepatīk pakalpojumā vai precē, ne reti parādās arī negatīvas atsauksmes. Lasīt vairāk

zīmola audits tests

Сik stiprs ir jūsu uzņēmuma zīmols un tā mārketings? Zīmola audits

Autors | zīmola izveide | Nav komentāru
Nesen rakstījām par to, kas stipru zīmolu atšķir no viduvēja. Kā tad saprast – vai jūsu uzņēmuma zīmols ir stiprs vai tikai vēlas par tādu vēl kļūt? Šim nolūkam esam izveidojuši īsu un vienkāršu testu – “Zīmola audits”, kas ļaus jums ātri saprast sava uzņēmuma zīmola spēka starta pozīcijas. Testējiet paši un iedodiet arī savam priekšniekam!

Veiksmīgu radošo lidojumu! Lasīt vairāk