Mārketinga blogs

zīmola audits tests

Сik stiprs ir jūsu uzņēmuma zīmols un tā mārketings? Zīmola audits

Autors | zīmola izveide | Nav komentāru
Nesen rakstījām par to, kas stipru zīmolu atšķir no viduvēja. Kā tad saprast – vai jūsu uzņēmuma zīmols ir stiprs vai tikai vēlas par tādu vēl kļūt? Šim nolūkam esam izveidojuši īsu un vienkāršu testu – “Zīmola audits”, kas ļaus jums ātri saprast sava uzņēmuma zīmola spēka starta pozīcijas. Testējiet paši un iedodiet arī savam priekšniekam!

Veiksmīgu radošo lidojumu! Lasīt vairāk

Mārketinga ārpakalpojumi – efektīvs un izdevīgs risinājums jūsu biznesam

Autors | mārketinga ārpakalpojumi | Nav komentāru

Ārpakalpojumu izmantošanas priekšrocības vai kāpēc uzņēmējam pirkt pakalpojumu no malas?

Pasaulē jau sen ir pierādīts un uzņēmēji ir sapratuši, ka pakalpojumu pirkšana no malas ir ne tikai efektīvāka, bet arī finansiāli izdevīgāka. Pirmkārt, sākot ar to, ka labs speciālists maksā dārgi, jāmaksā ir ne tikai alga, bet, protams, arī nodokļi un tad vēl visas pārējās izmaksas, sākot ar veselības apdrošināšanu un beidzot ar darba vietas aprīkojumu. Saskaitiet kopā viena speciālista izmaksas un sapratīsiet un varbūt pat būsiet pārsteigts, cik daudz naudas jūs varētu novirzīt mārketinga budžetam.

Lasīt vairāk

Lion or cat

3 padomi, kā izveidot stipru zīmolu

Autors | zīmola izveide | Nav komentāru

Pirms kāda laika Jelgavas novada uzņēmēju dienu pasākuma ietvaros mani lūdza īsi un koncentrēti pastāstīt, kā ar mārketinga palīdzību padarīt savu uzņēmumu par veiksmes stāstu un kā izveidot stipru zīmolu. Parasti šāds jautājums būtu vismaz 2 dienu intensīva apmācību kursa vērts, augstskolas par to māca mēnešiem ilgās programmās. Mēdz pat teikt, ka jebkurā profesijā nepieciešams nostrādāt vismaz 10 000 stundas, lai līdz kaulam izprastu tēmu un iemācītos to profesionāli pielietot praksē. Tādēļ arī man tas bija izaicinājums – apkopot savu padsmit gadus ilgo mārketinga pieredzi 3 padomos, kā izveidot stipru zīmolu. Lasīt vairāk