fbpx
Ida Nikolajeva
Autors: Ida Nikolajeva
Tēmas: Digitālais mārketings / Mārketinga ārpakalpojumi /
Dalīties Facebook Linkedin

Vai LinkedIn ir vienkārši kārtējā iepazīšanās vietne?

Mūsdienu pasaulē, kur sociālie tīkli ir kļuvuši par neaizstājamu personiskās un profesionālās saziņas instrumentu, robeža starp personiskiem sakariem paredzētām platformām un darījumu attiecību veidošanai paredzētām platformām dažkārt var izzust.

LinkedIn ir zināma kā vadošā profesionālās saziņas platforma, un tieši tā es to vienmēr arī esmu uztvērusi. Tomēr pirms kāda laika es mainīju savu viedokli. Es piedalījos inovatīva produkta prezentācijā, kur cilvēki runāja par iepazīšanās lietotnēm, un LinkedIn tika pieminēta vismaz duci reižu. Sākumā es nevarēju saprast, kāpēc viņi ir nosprieduši, ka LinkedIn ir paredzēta, lai iepazītos. Iedziļinoties šajā domā, es beidzot sapratu, ka tā tiešām ir iepazīšanās lietotne, lai gan akcentē lietišķas, nevis romantiskas attiecības.

Palūkosimies uz LinkedIn no cita skatupunkta.

B2B iepazīšanās: saiknes nostiprināšana starp biznesu un partneriem

LinkedIn loma kā B2B iepazīšanās platformai nav noliedzama. Uzņēmumi mērķtiecīgi veido savus kontus LinkedIn, lai uzsvērtu savu pieredzi, piesaistītu jaunus klientus un uzlabotu stratēģiskās attiecības. Tas ir tāpat, kā cilvēki veido savus profilus iepazīšanās platformās, lai parādītu savu individualitāti un piesaistītu potenciālos partnerus.

Komunikācijas un mārketinga speciālisti šo platformu var izmantot zīmola izveidošanai un attīstībai, pārdevēji un projektu menedžeri – izdevīgu iespēju un potenciālo klientu meklēšanai, bet HR speciālisti – nepieciešamo nozares speciālistu, profesionāļu un ekspertu piesaistīšanai.

Šajā posmā vissvarīgākais uzdevums ir potenciālo klientu piesaistīšana un ieinteresēšana. Viss pārējais ir konkrētā uzņēmuma darbinieku tiešais uzdevums.

Platforma darba devēju un darbinieku meklēšanai

LinkedIn iespējas kandidātu atlasē tālu pārsniedz korporatīvās sadarbības ietvarus, pārvēršot platformu par efektīvu instrumentu darba devēju un darbinieku meklēšanai. Darba devēji, kuri cenšas atrast labākos darbiniekus, var izmantot drošus filtrus un gudrus algoritmus, lai izskatītu profilus un atlasītu kandidātus, ņemot vērā konkrētas prasmes, pieredzi un izglītību. Tas atgādina to, kā iepazīšanās lietotnēs var šķirt profilus pa labi un pa kreisi, ņemot vērā intereses un raksturojumus. LinkedIn vienkāršo darbā pieņemšanas procesu, ļaujot darba devējiem ātri atrast piemērotus variantus, kas atbilst viņu prasībām.

Tomēr ne tikai HR speciālisti var izmantot LinkedIn, lai piemeklētu personālu. Arī speciālisti, kuri meklē darbu, var izmantot platformu, lai izpētītu uzņēmumus un meklētu vakances. Viņi var pierakstīties uzņēmumu profilos, lai saņemtu paziņojumus par jaunām vakancēm vai aktuālām ziņām.

LinkedIn izmantošana profesionālai izaugsmei

Lai nu ko var atrast iepazīšanās vietnēs, bet profesionālās izaugsmes iespējas – noteikti nē. Atšķirībā no parastajām iepazīšanās vietnēm, LinkedIn ir nozīmīga profesionālās izaugsmes platforma ne tikai tiem, kas meklē darbu, bet arī tiem, kas strādā un vēlas paaugstināt savu kvalifikāciju vai atsvaidzināt zināšanas. To izdarīt palīdz daudzi faktori:

  • Informācija par nozari: LinkedIn palīdz profesionāļiem būt lietas kursā par nozares tendencēm, uzņēmumu un jaunāko tehnoloģiju attīstību. LinkedIn ziņu lente un rakstu izlase sniedz aktuālo informāciju par biznesa pasaules jaunumiem. Tā speciālistiem palīdz pārzināt tendences un pieņemt pamatotus lēmumus.
  • Profesionālā profila uzlabošana: LinkedIn piedāvā platformu visaptveroša profesionāla profila izveidei, kur tiek parādītas spējas, pieredze un panākumi. Tas potenciālajiem darba devējiem palīdz atrast un novērtēt kandidātus uz brīvajām vakancēm. Profesionālo profilu var arī izmantot, lai meklētu jaunas iespējas, piemēram, sadarbību ar kolēģiem, dalību konferencēs utt.
  • Tīklošanas iespējas: LinkedIn vienkāršo saziņu ar nozares kolēģiem, atlases menedžeriem un potenciālajiem darbaudzinātājiem, paplašinot profesionālo loku un atverot durvis jaunām iespējām.
  • Mācību iespējas: LinkedIn Learning ir viena no vietnes populārākajām funkcijām. Tā ir universāla mācību platforma, kas sniedz piekļuvi plašai mācību videomateriālu bibliotēkai – tos veido dažādu jomu, piemēram, biznesa, mārketinga, tehnoloģiju, projektu menedžmenta un daudzu citu, – eksperti. Izmantojot LinkedIn Learning, jūs varat uzlabot savas zināšanas un prasmes, kā arī sagatavoties jauniem karjeras izaicinājumiem un saņemt sertifikātu.

LinkedIn Learning izmantošana darbinieku mācībās kļūst aizvien populārāka.

LinkedIn Learning sniegtās priekšrocības uzņēmumiem:

  • Informācijas aktualitāte: LinkedIn Learning kursi tiek regulāri atjaunoti, un tas ļauj darbiniekiem vienmēr būt lietas kursā par savas nozares jaunākajām tendencēm.
  • Mācību elastība: darbinieki var mācīties jebkurā viņiem ērtā laikā un vietā.
  • Ekonomiskais izdevīgums: LinkedIn Learning ir ekonomiskāks variants nekā kursu vadīšanai aicināt kouču vai speciālistu.

Uzņēmumi, kas izmanto LinkedIn Learning: IBM, Microsoft, Google un citi.

Reklāma LinkedIn platformā

Tie, kas vismaz vienreiz ir izmantojuši iepazīšanās vietņu bezmaksas pakalpojumus, zina, ka bez maksas ir tikai siers peļu slazdā. Par vietnes lietošanu bez maksas ir jāmaksā, tiesa, maksa izpaužas kā bezgalīga reklāmas materiālu aplūkošana.

LinkedIn bezmaksas versija pagaidām nav piesārņota ar varenu reklāmas straumi, taču dažādu uzņēmumu reklāmas sižeti te ir redzami. Tomēr ar ko LinkedIn reklāma atšķiras no Meta vai Google reklāmām? Šajā platformā uzņēmums var reklamēt savus pakalpojumus, precīzi atlasot savu auditoriju pēc daudziem parametriem. No reklāmdevēja viedokļa, tā ir ideāla opcija, kad viņa reklāmu redzēs tikai tie, kas ietilpst mērķauditorijā. Un vēl svarīgāk – cilvēki, kuri redz šo reklāmu, visticamāk, arī pieņem lēmumus. Tiesa, atšķirībā no Meta vai Google, reklāma šeit maksās dārgāk.

Secinājumi

Vai tiešām LinkedIn ir vēl viena iepazīšanās vietne? Apvienojot atbilstošus profesionāļus, LinkedIn atver durvis jaunām iespējām, partnerībai un sadarbībai. Tas ir lielisks instruments biznesa attīstībai, kurš var palīdzēt uzņēmumiem sasniegt viņu mērķus pārdošanas, mārketinga, kadru nodrošinājuma un profesionālās izaugsmes jomā. Tāpēc, ja jūs te esat jauniņais, tad mēs – Marketing Angels komanda – varam kļūt par jūsu partneri, veidojot stratēģiju, profilu un uzturot kontu.

 

Ida Nikolajeva
Autors: Ida Nikolajeva
Tēmas: Digitālais mārketings / Mārketinga ārpakalpojumi /
Dalīties Facebook Linkedin