Klienta izaicinājums

“Marsieši” ir multivitamīni bērniem vecumā no 3 līdz 12 gadiem. Klients vērsās pie mums pēc palīdzības, lai organizētu akciju vienā no aptieku ķēdēm, cerot sasniegt divus mērķus: palielināt vitamīnu “Marsieši” tirdzniecības rādītājus un izglītot bērnus un vecākus par vienkāršiem veselīga dzīvesveida principiem.

Marketing Angels risinājums

Kampaņa ar interaktīviem, tirdzniecību veicinošiem un izglītojošiem elementiem

Mēs izstrādājām radošo koncepciju, proti, par katru vitamīnu pirkumu pircējs dāvanā saņēma nelielu “Marsiešu” bukletu ar vienkāršiem padomiem par veselīgu dzīvesveidu bērniem saprotamā valodā (bez gariem tekstiem, lielu daudzumu vizuālās informācijas, piem., kuriem produktiem marsieši saka “JĀ” un kuriem “NĒ”). Bukleta vākā tika iestrādāts papildinātās realitātes risinājuma kods. Lejupielādējot tālrunī bezmaksas lietotni un noskenējot “Marsiešu” bukleta vāku, no bukleta vāka tiešajā nozīmē izlēca īsts marsietis, sasveicinājās un veica dažu vingrojumu paraugdemonstrējumus. Šāds neparasts un inovatīvs risinājums saņēma ļoti pozitīvu novērtējumu no bērnu, vecāku un citu akcijas dalībnieku puses.

Visi vitamīnu pircēji varēja piedalīties loterijā un laimēt kādu no 130 ielūgumiem uz ekskluzīvo pasākumu “Visuma ekspedīcija kopā ar marsiešiem”.

Mūsu veikums:

  • Radoša akcijas koncepcija
  • Papildinātās realitātes risinājumi, lai izglītotu bērnus par veselīgu dzīvesveidu
  • Ekskluzīvs pasākums bērniem (apmeklējums – 96%)

Veiksmīga satura mārketinga stratēģija un Facebook komunikācija

Ievērojot 70/30 principu par aktuālo un komerciālo saturu, mēs izstrādājām atbilstošu satura stratēģiju un tēmas, kuras apspriest ar cilvēkiem, piemēram, interesantus vai noderīgus faktus par veselīgu dzīvesveidu, it īpaši bērniem, vieglas un veselīgas receptes, dažādas vienkāršas spēles bērniem un ģimenei kopā, kā arī par pašu produktu. Tika izmantoti dažādi materiālu veidi: attēli, video, gif animācijas, balsojumi u.c., lai padarītu saturu pievilcīgāku un iesaistošāku.

Mūsu veikums:

  • Veiksmīga satura mārketinga stratēģija
  • Efektīva Facebook komunikācija, lai palielinātu sekotāju bāzi un iesaisti
  • No teju 0 līdz 6000 sekotāju pirmajā gadā

Straujš Facebook sekotāju pieaugums

Komunikāciju Facebook sākām 2016. gada oktobrī ar 142 sekotājiem. Viena gada laikā mēs palielinājām “Marsiešu” sekotāju skaitu līdz 6000, turklāt vēl pusgada laikā sekotāju bāze bija pieaugusi vēl par 39%.

“Marsiešu” Facebook profila sekotāju skaits

6000
sekotāji viena gada laikā

Ko par to domā klients

“Lai gan Marsiešu vitamīnu zīmols ir labi zināms un iemīļots, šajā kategorijā mārketings sen jau vars nav tikai par produktu kā tādu, bet gan par  zīmola stāstu / būtību un pievienoto vērtību, ko tas var sniegt savam patērētājam. “Marketing Angels” komanda radīja lielisku formātu ar zīmola būtības stāstu un pievienoto vērtību patērētējiem – palīgs vecākiem un bērniem veidot veselīgākus ikdienas ieradumus. Izveidojot interaktīvo Marsieša tēlu bukletā, tika radīts papīra formāta materiāls, kuru pēc izlasīšanas neizmet, jo atkal un atkal var, viedierīcē noskanējot, skatīties kā kustās marsietis. Šo ideju pārņēma arī Walmark lietuviešu kolēģi, kā arī projekts guvis atzinību par radošumu un nestandarta risinājumu pārdošanas veicināšanā Walmark centrālajā mārketinga departamentā.

Tāpat arī ļoti atzinīgi novērtējam Marsieši Facebook profila administrēšanu, materiāls vienmēr tiek sagatavots profesionāli un atbilstoši sezonas aktivitātēm, par ko arī liecina lieliskie rezultāti sasniegtajā auditorijā. No mūsu kā klienta puses vislabākās atsauksmes par “Marketing Angels” profesionalitāti, iesaisti un kreativitāti.”

Ilona Muižniece
SIA “Walmark” zīmola vadītāja

Dalīties