Orkla logo

Careshop.lv – Skandināvijas vitamīnu un uztura bagātinātāju e-veikals

Zīmoli, ar kuriem strādājam: MÖLLER’S, Livol, Gerimax, Litozin, SalveQuick

Mērķis

Palielināt zīmolu redzamību TikTok platformā, veidojot inovatīvu, informatīvu un izklaidējošu saturu, kas uzrunā mērķauditoriju – veselīga dzīvesveida interesentus.

Izaicinājums / Risinājums

Veselības un uztura bagātinātāju segments ir piesātināts. Mūsu izaicinājums bija radīt autentisku un uzticamu klātbūtni platformā, kas bieži tiek uztverta kā izklaidējoša – TikTok. Mērķis bija sasniegt jaunu, mērķtiecīgu auditoriju un pārvērst interesi reālos pirkumos.

Sociālo mediju stratēģija

Pilns satura cikls: izstrādājām un īstenojām regulāru TikTok satura plānu, kas ietvēra scenāriju pielāgošanu produktiem, filmēšanu, montāžu, subtitru pievienošanu un publicēšanu.

Apjoms: kopā tika izveidoti un publicēti 24 unikāli TikTok video noteiktā laika periodā.

Reklāmas aktivitātes

Lai palielinātu zīmola atpazīstamību un piesaistītu jaunus klientus e-veikalā, tika izstrādāta un īstenota TikTok reklāmas stratēģija.

Tehniskā integrācija: mājaslapā tika integrēts TikTok Pixel, kas nodrošināja precīzu lietotāju darbību uzskaiti un reklāmu optimizāciju uz pirkumiem.

Tika izmantoti arī TikTok reklāmas paplašinājumi, piemēram:

  • baneri – efektīvi un pievilcīgi vizuālie elementi video apakšā ar akcijas informāciju un skaidru aicinājumu uz darbību (Call to Action);
  • paplašinājums ar unikālajiem pārdošanas punktiem, kas palīdzēja uzlabot reklāmu efektivitāti un konversijas rādītājus.

Iesaistes veicināšana

Tika organizēti divi konkursi TikTok platformā ar vērtīgām balvām, lai veicinātu auditorijas iesaisti, satura izplatību un sekotāju skaita pieaugumu.

careshop.lv

Rezultāti un kopējie iesaistes rādītāji:

  • 1 119 jauni sekotāji TikTok kontam
  • 4,7 miljoni video skatījumu
  • Vidējā klikšķa cena – €0.19
  • Vidējais video atskaņošanas laiks uz lietotāju – 23,47 s