7 lietas, kas jāņem vērā, veidojot mājas lapu | Marketing Angels

7 lietas, kas jāņem vērā, veidojot mājas lapu

Mūsdienās mājas lapa ir uzņēmuma seja internetā. Kā zināms, pirmais iespaids ir ļoti svarīgs, un bieži vien mājas lapa ir pirmais klienta saskares punkts ar uzņēmumu. Mūsu tehnoloģiju laikmetā viss attīstas tik ātri, ka daudzi uzņēmumi nonāk pie secinājuma, ka ir pienācis laiks uzlabot viņu mājas lapu vai uztaisīt pilnīgi jaunu. Tas ir apsveicams lēmums, bet kā to darīt pareizi?

Esam uztaisījuši sarakstu ar 7 būtiskām lietām, kas jāņem vērā,  uzsākot jebkuras mājas lapas izstrādi:

Responsīva lapa

Responsīva lapa nozīmē to, ka lapas izskats adaptējas dažādiem ekrāniem – dažādu datorekrānu izmēriem, mobilajiem tālruņiem un planšetēm. Statistika liecina, ka mūsdienās cilvēki vairāk skatās interneta lapas no mobilajām ierīcēm, nekā no datoriem, tāpēc lapas responsivitāte ir “the must”.

Klienta pieredze

Vienmēr svarīgi apzināties, kas ir jūsu klients un KO viņš meklē jūsu mājas lapā. Tas palīdzēs izveidot lietotājam svarīgu saturu, kā arī izvietot visus elementus tā, lai būtu viegli atrast informāciju. Lietotāji ir slinki, viņi nepētīs visas jūsu mājas lapas sadaļas. Ja nevar ātri atrast viņu interesējošo informāciju, tad ar lielu varbūtību viņi to ies meklēt citās lapās un analītika jums rādīs lielu atlēcienu līmeni.

Call-to-action pogas

Plānojot mājas lapu, ir svarīgi apzināties tās mērķi. Ja viens no mērķiem ir saņemt “līdus” vai pārdot preces, tad ir svarīgi iedot pietiekoši daudz iespēju uzklikšķināt uz pogas “Pieteikties” vai “Pirkt”. Pētījumi parādījuši, ka klienti vienmēr meklē iemeslu nenopirkt. Tāpēc pretī ir jābūt pietiekoši daudz argumentiem, lai klientu tomēr pārliecinātu izdarīt pirkumu vai pasūtījumu, kur lieti noder tā saucāmās “Call-to-action” pogas.

Vizuālais izskats

Mājas lapai ir jābūt vizuāli baudāmai. Tāpēc svarīgi pieturēties pie vienota stila imidžiem, tekstiem un izkārtojumam. Tādi sīkumi kā nevienādā līmenī izvietoti elementi dažreiz var atgrūst potenciālo klientu. Mums taču patīk, ka skapī visas drēbes smuki sakarinātas uz pakarāmajiem un džemperīši akurāti salikti plauktā. Arī mājas lapā mēs gribam redzēt baudāmu skatu, kur teksti neiet virsū viens otram un bloki nelēkā.

Iekšējais SEO

Nereti gadās, ka ir izveidota jauna vizuāli pievilcīga mājas lapa, bet… Google sistēmā klients to nespēj sameklēt. Līdzīgi, kā veikalu plauktos visas preces ir smuki sakārtotas, lai pircējiem būtu viegli tās atrast, arī mājas lapā viss ir jāsakārto tā, lai Google roboti varētu to atrast un parādīt meklētajā. Tas nozīmē, ka katrai mājas lapai jāsakārto iekšējais SEO . Jāuzraksta pareizie meta tagi, jāpiešķir bildēm pareizie nosaukumi, jāsaved kārtībā teksti ar pareizajiem atslēgvārdiem utt.

Mājas lapas ielādes ātrums

Parasti klienti par šo neaizdomājas, bet visi lietotāji grib, lai lapa ātri atveras. Ja ir jāgaida vairāk par 2 sekundēm, kamēr lapa atvērsies, tad ir ļoti liela varbūtība, ka lietotāji lapu pametīs. Laiks ir vērtība un neviens negrib tērēt savu laiku, gaidot, kamēr ielādēsies lapa. Tāpēc ir svarīgi izvēlēties jaudīgu serveri (ja mājas lapa ir paredzēta ārzemju tirgiem, ir vērts apsvērt servera pirkšanu tajā valstī), kā ari izmantot citus rīkus, kas palīdz nodrošināt ātru ielādi, kā, piemēram, visu bilžu svara optimizācijas rīku.

Testēšana

Silti iesakām pirms lapas palaišanas notestēt to uz visām iespējamajām ierīcēm. Ja lapa smuki izskatās uz jūsu datora ekrāna, tas nenozīmē, ka tā izskatīsies šādi arī uz lielāka ekrāna vai mobilajā telefonā. Tāpat lapa atšķirīgi izskatīsies, piemēram, iPhone vai Android sistēmās. Lai Jūsu klientiem nerastos nepatīkami pārsteigumi ar Jūsu mājas lapu, notestējiet to kārtīgi pirms palaišanas vai palūdziet to izdarīt kolēģiem, draugiem un paziņām.

 

Ja rodas kādi jautājumi vai vēlme pēc jaunas kvalitatīvas mājas lapas, esat laipni aicināti pie mums uz sarunu. https://www.marketingangels.lv/lv/kontakti/

Uzrakstiet komentāru