fbpx
Līga Buša-Lehtonena
Autors: Līga Buša-Lehtonena
Tēmas: Digitālais mārketings / Zīmola izveide
Dalīties Facebook Linkedin

Dari vai lēnām slīksti: kā izmantot ārkārtas situāciju sava biznesa labā

Šobrīd mēs visi dzīvojam nenoteiktības apstākļos, bet jebkurā situācijā var saskatīt iespējas, galvenais noteikums ir saglabāt mieru un rīkoties. Vēlamies pievērst uzņēmēju uzmanību tām lietām, kas jādara tagad, lai gūtu panākumus nākotnē, kad viss atkal atgriezīsies ierastajā ritmā.

1. Sakārtot zīmola pozicionējumu un vērtības

Katra veiksmīga zīmola pamatā ir stāsts, vērtības un ziņa, ko uzņēmums vēlas nodot sabiedrībai. Tāpāt kā mums patīk cilvēki, ar kuriem mums ir kopīgi uzskati, tā arī patērētājiem patīk zīmoli, kas pauž kopīgas  vērtības un darbojas saskaņā ar tām. Lai sakārtotu uzņēmuma tēlu patērētāja acīs, ir nepieciešams veikt zīmola auditu un analīzi, izveidot zīmola pozicionējumu, saprast, kādas ir uzņēmuma vērtības, radīt stāstu un, visbūtiskāk, izmantot šo kombināciju savā komunikācijā.

Kā, darbojoties saskaņā ar zīmola tēlu, var palielināt klientu skaitu 4 reizes, skatiet šeit.

2. Veidot zīmola atpazīstamības kampaņas

Šis ir brīdis, kad sociālo tīklu lietojums pieaug, turpretī veikalu apmeklējums sarūk. Ja esat iecienījis veikt mārketinga aktivitātes tirdzniecības vietās un jūsu uzņēmumam vēl nav konts sociālajos tīklos, tad šis

ir īstais laiks, lai beidzot to izveidotu un sāktu komunikāciju ar klientiem tiešsaistē.

Stāstiet par savu produktu, rādiet tā labās īpašības, kā to lietot un kāpēc izvēlēties to iegādāties tieši pie Jums! Sociālo tīklu komunikācijas uzdevums ir padarīt Jūsu klientu par uzņēmuma draugu. Lai to paveiktu, Jums ir jāsaprot, kuros sociālajos tīklos viņš ir atrodams, kādu saturu lasa, kādas ir viņa intereses.

Ja šīs augstāk minētās darbības liek Jums saraukt pieri vai rada bažas, sazinieties ar mums, mēs palīdzēsim!

3. Izveidot vai pārveidot mājas lapu

Ikdienas skrējienā nav bijis laika pieķerties mājas lapai, to uzlabot vai izveidot ? Tagad ir īstais laiks! Izvērtējiet kritiski, cik laba un efektīva ir jūsu mājas lapa. Atbildiet uz šiem jautājumiem, un Jums uzreiz būs skaidrs, vai ir nepieciešami uzlabojumi.

– Vai tā atspoguļo jūsu pozicionējumu un priekšrocības?

– Vai tā izskatās moderna?

– Vai tā ir pielāgota mobilā telefona ekrānam?

– Vai tā ir pārdodoša?

– Vai tā ir skaidri strukturēta un klientam ērta lietošanā?

Saņemiet speciālistu viedokli un padariet Jūsu mājaslapu izcilu!

4. SEO optimizācija

Vai klients spēj Jūs atrast meklētājprogrammā?

Vai Jūsu mājaslapa ir augstākās pozīcijās kā konkurentiem? SEO optimizācijas rezultātā lapa kļūs redzama plašākai ieinteresētajai auditorijai, kas meklē jūsu preces vai pakalpojumus. Mājaslapas pozīcijas uzlabojas pakāpeniski, bet pirmos rezultātus var redzēt jau pēc 4-6 mēnešiem. Optimizējiet mājaslapu, lai gūtu labākos rezultātus, kad klienti atkal būs gatavi iepirkties vairāk un izmantot visdažādākos pakalpojumus!

5. Interneta veikals

Šobrīd daudzi savu ikdienas iepirkšanos veic internetā. Padomājiet, vai Jūsu produktus/ pakalpojumus ir iespējams pārcelt online vidē. Tā kā cilvēki ir spiesti lielākoties atrasties mājās, sāk pieaugt interese par dažādu preču iegādes iespējām internetā, kas pat nav pirmās nepieciešamības preces. Kā labu piemēru šajā situācijā var minēt mūsu klientu, kam ir interjera preču e-veikals. Salīdzinot ar pagājušā gada martu, viņiem ir +117.5% vairāk ieņēmumu un ar iepriekšējo mēnesi +56,1%, tas liecina, ka cilvēki, biežāk uzturoties mājās, cenšas vairāk rūpēties par sevi un labiekārtot vidi sev apkārt.

Dari un esi trīs soļus priekšā saviem konkurentiem!

Līga Buša-Lehtonena
Autors: Līga Buša-Lehtonena
Tēmas: Digitālais mārketings / Zīmola izveide
Dalīties Facebook Linkedin