Marketing Angels
Autors: Marketing Angels
Tēmas: Zīmola izveide
Publicēts: 22.05.2018
Dalīties Facebook Linkedin

Сik stiprs ir jūsu uzņēmuma zīmols un tā mārketings? Zīmola audits

Nesen rakstījām par to, kas stipru zīmolu atšķir no viduvēja. Kā tad saprast – vai jūsu uzņēmuma zīmols ir stiprs vai tikai vēlas par tādu vēl kļūt? Šim nolūkam esam izveidojuši īsu un vienkāršu testu – “Zīmola audits”, kas ļaus jums ātri saprast sava uzņēmuma zīmola spēka starta pozīcijas. Testējiet paši un iedodiet arī savam priekšniekam!

Atbildiet uz 5 vienkāršiem jautājumiem par jūsu uzņēmuma zīmolu un tā mārketingu. Tests aizņems aptuveni 2-3 minūtes.
Atpakaļ
Tālāk
Atpakaļ
Tālāk
Atpakaļ
Tālāk
Atpakaļ
Tālāk
Atpakaļ
Tālāk
Jāpārdomā, ar ko jūsu uzņēmuma zīmols patiešām atšķiras no pārējiem konkurentiem, un kāpēc klientam būtu jāizvēlas tieši par labu jūsu uzņēmuma zīmolam.
Zīmola stāsta nav vai tas ir ļoti vispārīgs. Nepieciešams izstrādāt zīmola stāstu un definēt tā atšķirīgumu no konkurentiem. Atcerieties, ka mūsdienās uzvar kompānija nevis ar labāko produktu, bet ar labāko stāstu.
Jūs esat ceļā uz savu unikālo zīmola stāstu, un, iespējams, palicis tikai pavisam nedaudz, lai šo dimantu pieslīpētu un padarītu mirdzošu uz pelēkās konkurences fona.
security code
Atpakaļ
Tālāk
Iesniegt

Veiksmīgu radošo lidojumu!

Marketing Angels
Autors: Marketing Angels
Tēmas: Zīmola izveide
Publicēts: 22.05.2018
Dalīties Facebook Linkedin