
Kas ir digitālais mārketings
Digitālais mārketings ir mārketinga darbību kopums internetā vidē, kas palīdz virzīt preces vai pakalpojumus tirgū, kā arī plaši tiek izmantots paša zīmola atpazīstamības veicināšanai.
Digitālais mārketings ir mārketinga darbību kopums internetā vidē, kas palīdz virzīt preces vai pakalpojumus tirgū, kā arī plaši tiek izmantots paša zīmola atpazīstamības veicināšanai.
AIDA modelis demonstrē klienta ceļu līdz pirkumam. Katram piltuves posmam var attiecināt arī zināmus digitālā mārketinga kanālus:
ATTENTION jeb Awareness – uzmanības piesaiste un atpazīstamības veicināšana. Šiem mērķiem vislabāk atbilst tādi kanāli kā Google Display, Youtube un Facebook.
INTEREST – šajā posmā lielu lomu spēlē uzņēmuma mājaslapa – cilvēkam jau ir radusies interese un vēlme uzzināt vairāk par preci vai pakalpojumu. Cilvēks parasti sāk veikt padziļinātu informācijas izpēti, kā arī salīdzina piedāvājumu ar konkurentiem, Ir ļoti svarīgi, lai izpētes laikā šāds potenciālais klients varētu atrast jūsu uzņēmuma mājaslapu Google sistēmā. Sasniegt šo mērķi palīdzēs SEO optimizācija un reklāma Google Search tīklā.
DESIRE posma komunikācijas mērķis ir pārslēgt cilvēka domāšanu no “mani tas interesē” uz “man tas ir nepieciešams”. Šim nolūkam izmanto Facebook un Google Display kanālus, kur tiek pielietots Remārketinga princips.
ACTION – pirkums vai arī cita vērtīga darbība, kuru var veikt cilvēks, lai pieņemtu uzņēmuma piedāvājumu. Atkarībā no digitālā mārketinga stratēģijas un mērķiem par vērtīgu darbību var tikt definēta jebkura darbība, kas palīdz uzņēmumam sasniegt savus digitālā mārketinga mērķus (t.sk. pirkums, kontaktformas aizpildīšana, pieraksts jaunumiem u.c.).
Jūsu ziņojums ir saņemts.
Mēs ar Jums sazināsimies iespējami drīz.